შინაარსი
პოზიცია
ლიტერატურის თეორიის პრობლემები
ირმა რატიანი
ინტერდისციპლინური და ინტერინსტიტუციონალური მიდგომები – ქართული ლიტერატურათმცოდნეობითი და ქართველოლოგიური კვლევების ლიტერატურის თეორიის პრობლემები ეფექტურობის გარანტი
ჯენიფერ უოლესი
გლობალური ჭირი, ლოკალური ტკივილი: ურვა კოვიდის ტრაგედიაზე
ადია მენდელსონ-მაოზ. დანა ფრეიბაჰ-ჰეიფეც
წერა პანდემიის დროში
გია არგანაშვილი
ნიკოლოზ ბარათაშვილის პოემის „ბედი ქართლისა“ ლიტერატურული მოდელი ფენომენოლოგიური კრიტიკის შუქზე
პოეტიკური პრაქტიკები
მანანა კვაჭანტირაძე
პერსონაჟთა ქცევის ფსიქოლოგიური მოტივაციები ვაჟა-ფშაველას პოემაში „სტუმარ-მასპინძელი“: ზვიადაური
იორდან ლუცკანოვი
(შავი?) ზღვის სახე ვალერიან გაფრინდაშვილის პოეზიაში
ლიტერატურისმცოდნეობის ქრესტომათია
ფილოლოგიური ძიებანი
მირჩა ელიადე
მითების სტრუქტურა
მერაბ ღაღანიძე
ლევ ტროცკი ლიტერატურასა და რევოლუციას შორის
თამარ შარაბიძე; გოჩა კუჭუხიძე; დოდო ჭუმბურიძე
ცენზორის ინსტიტუტი XIX საუკუნის 50-70-იანი წლების ქართული გამოცდილების კონტექსტში
როსტომ ჩხეიძე
დებიუტი ნიკო ნიკოლაძისა (ალექსანდრე ორბელიანის კვალზე)
ლიტერატურა და თანამედროვე ტექნოლოგიები
სოოჯინ ქვონი
მედია-ხელოვნება და „ჩაცმადი“ ტექნოლოგია: მედიისა და ხელოვნების გადააზრება პოსტ-მედიატურ ფორმებში
ინტერპრეტაცია
ნესტან კუტივაძე
მიხეილ ჯავახიშვილის პროზის ზოგიერთი საკითხი და შერვუდ ანდერსონის გროტესკული ადამიანი
ირინა ნოზაძე
XX საუკუნის დისტოპიური რომანის სათავეებთან – ევგენი ზამიატინის „ჩვენ“
ქეთევან ჯიშიაშვილი
ფერის ფუნქცია და სიმბოლიკა ლექსში “თოვლი”
კრიტიკული დისკურსი
ირაკლი ცხვედიანი
ჯოისი და გოეთე: “Un noioso funzionario”?
ფოლკლორისტიკა – თანამედროვე კვლევები
მარინე ტურაშვილი
ანდაზისა და სიტყვის მასალის კონტექსტური კვლევის ზოგიერთი საკითხი (ზეპირი ისტორიების მიხედვით)
დებიუტი
გუბაზ ლეთოდიანი
თანამედროვე ვერლიბრის სტრუქტურულ-ნარატოლოგიური კვლევა: ბესიკ ხარანაულისა და ჩარლზ ბუკოვსკის ტექსტების კომპარატივისტული ანალიზი
ანი ჯავახიშვილი
ქართული ბაროკოს ტენდენციები და ბესარიონ გაბაშვილის შემოქმედება
გამოხმაურება, რეცენზია
ლევან გელაშვილი
რეცენზია კრებულზე – „ლიტერატურული ჟანრები“
ახალი წიგნები
მოამზადა გაგა ლომიძემ