შინაარსი
პოზიცია
ქევინ თუითი – წარმოდგენები წმინდა გიორგისა და მისი მდედრობითი ორეულის შესახებ კავკასიურ მითოლოგიასა და ფოლკლორში
ლიტერატურის თეორიის პრობლემები
თეიმურაზ დოიაშვილი – ვარდი ნაწვიმარ სილაში
ირმა რატიანი – რუსთაველის სამი რეალობა
ირაკლი ხვედელიძე – შესაძლო სამყაროების კონცეპტი, როგორც ავტობიოგრაფიული დისკურსის კვლევის თეორიული საფუძველი აკაკიწერეთლის „ჩემი თავგადასავლის“ მიხედვით
პოეტიკური პრაქტიკები
მანანა კვაჭანტირაძე – პერსონაჟთა ქცევის ფსიქოლოგიური მოტივაციები ვაჟა ფშაველას „სტუმარ – ასპინძელში“: ჯოყოლა
რუტა ბრუზგენე – თანამედროვე რიტორიკა: იულიუს სასნაუსკასის ქადაგებები
თემურ კობახიძე – მითოპოეტიკური სივრცე და გზის მითოლოგემა ჯოზეფ კონრადის ნოველაში „წყვდიადის გული“
ლიტერატურისმცოდნეობის ქრესტომათია
მიშელ ფუკო – ცინიკოსები და მათი ხერხები (1983 წლის ლექციიდან)
ლექსმცოდნეობა
თამარ ლომიძე – რიტმული დანაწევრების ფუნქცია ლექსში
ფილოლოგიური ძიებანი
მაია ნაჭყებია – სწავლულ კაცთა პოეტური თამაშები: ეკლესიასტესეული ამაოება და წრებრუნვა არჩილის „ჩარხებრმბრუნავ ლექსში“
ნინო პოპიაშვილი – ჰაგიოგრაფიული ნაწარმოების ტიპოლოგიური მოდელის განსაზღვრისათვის
ელნარა გარაგეზოვა – პოსტმოდერნისტული დისკურსი და აზერბაიჯნული ლიტერატურა (ორჰანფი ქრეთოღლუსა და ფაჰრი უღურლუს მხატვრული ტექსტების მიხედვით)
ირინა ბაგრატიონი-მუხრანელი – ქართული ფოლკლორის გავლენა ალექსანდრ გრიბოედოვის კომედიაზე „ვაი ჭკუისაგან“
ინტერპრეტაცია
ქეთევან ჯიშიაშვილი – ურბანული სივრცის სემანტიკა კარლო კაჭარავას პოეზიასა და ფერწერაში
კრიტიკული დისკურსი
ემზარ კვიტაიშვილი – გიორგი ლეონიძე და ძველი პოეტები
კულტურის პარადიგმები
სვეტლანა ანანიევა – კულტურათ დიალოგი აბრეშუმის დიდ გზაზე
ვაჟა შატბერაშვილი – ქართული კულტურის ფსიქოლოგიური ესკიზი
ფოლკლორისტიკა – თანამედროვე კვლევები
ნატალია ნიკორიაკი – სერგეი ფარაჯანოვის კინემატოგრაფიული ნაწარმოებების ფოლკლორული მრავალფეროვნება
სოლომონ ტაბუცაძე – ფოლკლორული და ლიტერატურული ზღაპრის ურთიერთმიმართებისათვის
გამოხმაურება, რეცენზია
ლიზა ძაგნიძე – რეცენზია. ჯუელ სპეარსბრუკერი, „ტ.ს. ელიოტის დიალექტიკური წარმოსახვა“
ახალიწიგნები
მოამზადა გაგა ლომიძემ