სჯანი #22(2021)

ამ ნომრის ავტორები

შინაარსი

პოზიცია

ქევინ თუითი – წარმოდგენები წმინდა გიორგისა და მისი მდედრობითი ორეულის შესახებ კავკასიურ მითოლოგიასა და ფოლკლორში

ლიტერატურის თეორიის პრობლემები

თეიმურაზ დოიაშვილივარდი ნაწვიმარ სილაში

ირმა რატიანი – რუსთაველის სამი რეალობა

ირაკლი ხვედელიძე – შესაძლო სამყაროების კონცეპტი, როგორც ავტობიოგრაფიული დისკურსის კვლევის თეორიული საფუძველი აკაკიწერეთლის „ჩემი თავგადასავლის“ მიხედვით

პოეტიკური პრაქტიკები

მანანა კვაჭანტირაძეპერსონაჟთა ქცევის ფსიქოლოგიური მოტივაციები ვაჟა ფშაველას „სტუმარ – ასპინძელში“: ჯოყოლა

რუტა ბრუზგენეთანამედროვე რიტორიკა: იულიუს სასნაუსკასის ქადაგებები

თემურ კობახიძემითოპოეტიკური სივრცე და გზის მითოლოგემა ჯოზეფ კონრადის ნოველაში „წყვდიადის გული“

ლიტერატურისმცოდნეობის ქრესტომათია

მიშელ ფუკოცინიკოსები და მათი ხერხები (1983 წლის ლექციიდან)

ლექსმცოდნეობა

თამარ ლომიძე რიტმული დანაწევრების ფუნქცია ლექსში

ფილოლოგიური ძიებანი

მაია ნაჭყებია სწავლულ კაცთა პოეტური თამაშები: ეკლესიასტესეული ამაოება და წრებრუნვა არჩილის „ჩარხებრმბრუნავ ლექსში“

ნინო პოპიაშვილიჰაგიოგრაფიული ნაწარმოების ტიპოლოგიური მოდელის განსაზღვრისათვის

ელნარა გარაგეზოვაპოსტმოდერნისტული დისკურსი და აზერბაიჯნული ლიტერატურა (ორჰანფი ქრეთოღლუსა და ფაჰრი უღურლუს მხატვრული ტექსტების მიხედვით)

ირინა ბაგრატიონი-მუხრანელი       – ქართული ფოლკლორის გავლენა ალექსანდრ გრიბოედოვის კომედიაზე „ვაი ჭკუისაგან“

ინტერპრეტაცია

ქეთევან ჯიშიაშვილიურბანული სივრცის სემანტიკა კარლო კაჭარავას პოეზიასა და ფერწერაში

კრიტიკული დისკურსი

ემზარ კვიტაიშვილიგიორგი ლეონიძე და ძველი პოეტები

კულტურის პარადიგმები

სვეტლანა ანანიევა კულტურათ დიალოგი აბრეშუმის დიდ გზაზე

ვაჟა შატბერაშვილიქართული კულტურის ფსიქოლოგიური ესკიზი

ფოლკლორისტიკა – თანამედროვე კვლევები

ნატალია ნიკორიაკისერგეი ფარაჯანოვის კინემატოგრაფიული ნაწარმოებების ფოლკლორული მრავალფეროვნება

სოლომონ ტაბუცაძეფოლკლორული და ლიტერატურული ზღაპრის ურთიერთმიმართებისათვის

გამოხმაურება, რეცენზია

ლიზა ძაგნიძერეცენზია. ჯუელ სპეარსბრუკერი, „ტ.ს. ელიოტის დიალექტიკური წარმოსახვა“

ახალიწიგნები

მოამზადა გაგა ლომიძემ