შინაარსი
პოზიცია
ჯესიკა პრესმანი – წიგნების სიყვარული ათასწლეულის დასასრულს
ლიტერატურის თეორიის პრობლემები
თამარ ლომიძე – აკაკი წერეთლის პოეტიკა: ძირითადი ტენდენციები
პოეტიკური პრაქტიკები
კონსტანტინე ბრეგაძე – ფაუსტის მსოფლმხედველობა და პანსოფიზმი („მაგია“)
მანანა კვაჭანტირაძე – პერსონაჟთა ქცევის კონცეპტუალური მოტივაციები ვაჟაფშაველას „სტუმარ-მასპინძელში“
ევა ა. ლუკაზჩიკი – ტრანსკულტურული ტექსტი და არაჰეგემონური უნივერსალიზმი. „ალი და ნინოს“ წაკითხვა გლობალური ლიტერატურული კვლევების კონტექსტში
ირაკლი ცხვედიანი – მითოპოეტიკური ქრონოტოპი ჯონდოს პასოსის რომანში “მანჰეტენტრანსფერი”
ლიტერატურისმცოდნეობის ქრესტომათია
ალექსეი ლოსევი – აღმოსავლური რენესანსი, საქართველო
ლექსმცოდნეობა
ლელა ხაჩიძე – ბიზანტიური დ აქართული ჰიმნოგრაფიის ისტორიიდან (გიორგი მთაწმინდელის რედაქციის „მარხვანი“)
ფილოლოგიური ძიებანი
ნონა კუპრეიშვილი – შემოქმედებითი პროცესის რეკონსტრუქცია აკაკი წერეთლის „აღმართ-აღმართისა“ დაგალაკტიონ ტაბიძის „მთაწმინდის მთვარის“ მიხედვით
გალინა მორევა – მომავლის ხილვა: წინასწარმეტყველება მხატვრულ ნაწარმოებებში
რუტა ბრუზგენე – იუზას ბალტუშისის რომანი „საგაიუზის შესახებ“: ერის სასიცოცხლო ძალის არქეტიპული გამოხატულება
ინტერპრეტაცია
ტატიანა ა. ბისტროვა – ლიდერობის წლები, ე.წ.„ტყვიის სამოცდაათიანები“ ჯუზეპე ჯენას რომანში „Italia De Profundis“
კრიტიკული დისკურსი
ლევან ბრეგაძე – შოთა რუსთაველი უტილიტარისტების წინააღმდეგ
თარგმანის თეორია და პრაქტიკა
მანანა გელაშვილი, მაია ყიასაშვილი – ჯოისის „ულისეს“ ქართული თარგმანი
კულტურის პარადიგმები
კონრად გუნეში – ხელოვნების ტოტალური ნიმუშების შედარებითი ლიტერატურული ანალიზი: ბელეტრისტული და სამეცნიერო პოზიციები ვაგნერის ოპერებიდან დაწყებული, ტოლსტოის ხელოვნების ფილოსოფიით, ბიზნესბრენდინგითა და ოლიმპიური თამაშებით დამთავრებული
თანამედროვე კვლევები
რუსუდან ჩოლოყაშვილი, ქევინ თუითი – ქისტური თქმულებისა და ქართული „ეთერიანის“ საერთო მითოსური ფესვები
გამოხმაურება, რეცენზია
ნათია სიხარულიძე – ქართული გზამკვლევი კომპარატივისტიკის სამყაროში
ახალიწიგნები – მოამზადა გაგა ლომიძემ